10. 2. 2010.

ШТО ЗНАЧИ ЗБОРОТ ГОТВЕЊЕ ?

Според мене готвење значи да знаеш секогаш да понудиш прилагодено Мени на приликата за која се подготвува јадењето и на парите што ги имаш во паричникот.
Во мојов блог сакам да ви понудам италијански економични рецепти кои ги подготвувам за моите блиски, да ви посочам практични, брзи и вкусни „Пјати ал италијана„/ Piatti all'italiana". Ќе ви сугерирам ефектни решенија за приликите за кои сте се оддлучиле да ги зготвите, од ручекот или вечерата за вашето потесното семејство, за гозбите со роднините, пријателите или колегите па се до оние прилики резервирани за интимни „тет а тет„ средби со вашата нова или стара љубов. При подготовката на овие италијански јадења нема да имате никакви изненадувања бидејќи сите рецепти лично се направени од мене, слатко изедени и одлично оценети од моето семејство и моите пријатели.
За почеток нека бидат оние рецепти што јас најчесто ги подготвувам и кои најмногу се сакани од мене и моите блиски, а можат лесно да се подготват од сите, па дури и од почетниците кои за првпат земаат во раце: тенџериња,тавчиња,мешалки, кутлачи(црпалки), ножеви итн.
Состојките кои јас ги употрбувам лесно можат да се најдат во подобро снабдените супермаркети, а зеленчукот и овошјето на пазарите и во специјализираните продавници за таа намена. Секој што ќе се оддлучи да ги зготви моиве италијански рецепти сигурна сум дека ќе знае да се снајде! Па тоа ни е во генот : Снајди се па живеј, а храната е живот!

Нема коментара: